Autosan w swojej historii popełnił kilka autobusów przystosowanych do ruchu lewostronnego. Jest to krótki przegląd pojazdów, które powstały w sanockiej fabryce.
Oto popularna "dziewiątka", a dokładniej model H9-28.
Autobus szkolny A0909L INDIANA z silnikiem Cummins, w wersji przystosowanej do ruchu lewostronnego z pojedynczymi drzwiami z roku 2002.
Na targach Coach & Bus w Birmingham (2004 rok) na stoisku Autosana można było zobaczyć 12-metrowy autobus A1012T Eagle w wersji przystosowanej do ruchu lewostronnego. Była to zaadaptowana do przewozów szkolnych odmiana autobusu międzymiastowego A1012T Orzeł. Autosan A1012T Eagle został zbudowany zgodnie z wymogami rynku brytyjskiego. Oznacza to nie tylko, że stanowisko kierowcy umieszczono po prawej stronie. Zgodnie z tutejszymi standardami, autobus posiada jedynie pojedyncze, jednoskrzydłowe drzwi wejściowe, umieszczone na przednim zwisie. Ponieważ przepisy wymagają jednocześnie, aby autobusy posiadały jednak wyjście awaryjne w tylnej części autobusu, na tylnym zwisie zamontowano - tym razem z prawej strony nadwozia - jednoskrzydłowe drzwi zawiasowe.
Autosan A1012T z silnikiem Cummins ISBe4 300 Euro 4 i skrzynią Alison, wykonany dla Anglii w 2007 roku.
7-8 października 2009 - Autosan na targach Coach and Bus Live w Birmingham.
Autosany A1012T podpatrzone na ulicach Wielkiej Brytanii.
Źródło: autosan.cba.pl, infobus.pl, cars-pics-db.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz