W 1979 roku, na zamówienie Polskich Linii Lotniczych LOT, wyprodukowano w Sanoku niskopodłogową naczepę autobusową.
Naczepa współpracowała z ciągnikiem siodłowym Star C-200. Była przystosowana do transportu pasażerów między budynkiem dworca lotniczego a samolotem. Mająca 10340 mm naczepa (cały zestaw 14040 mm), mogła przewieźć 120 (132) osób, w tym 18 (12) na miejscach siedzących*. Sterowane elektropneumatycznie, dwuskrzydłowe drzwi, znajdowały się po obu stronach i z tyłu pojazdu. Na dachu zamontowane były wentylatory, które wspomagały wentylację przestrzeni pasażerskiej. Podłoga, która była umieszczona 35 cm nad ziemią, przebiegała na jednym poziomie i została wykonana ze sklejki wodoodpornej, pokrytej drewnopodobną wykładziną. Kierowca miał łączność radiową z przestrzenią pasażerską. Naczepa posiadała ramową konstrukcję nadwozia. Została wyposażona w pneumatyczne zawieszenie, które umożliwiało regulacją poziomu podłogi. Konstrukcja powstała w jednym lub w dwóch egzemplarzach**.
Rewelacyjny jest ten wpis
OdpowiedzUsuńCiekawie wykonana jest ta naczepa
OdpowiedzUsuńCiekawe informacje
OdpowiedzUsuńTen wpis jest bardzo ciekawy
OdpowiedzUsuńBardzo interesujący wpis
OdpowiedzUsuńTen wpis jest bardzo ciekawy
OdpowiedzUsuńWartościowe informacje
OdpowiedzUsuńCiekawy wpis
OdpowiedzUsuńSuper ciekawy wpis
OdpowiedzUsuńWiele tutaj interesujących i ważnych informacji.
OdpowiedzUsuńSuper ciekawy wpis
OdpowiedzUsuńInteresujący wpis
OdpowiedzUsuńTakie informacje są niezwykle cenne.
OdpowiedzUsuńCiekawy wpis
OdpowiedzUsuńRewelacyjny jest ten wpis
OdpowiedzUsuńInteresujący wpis
OdpowiedzUsuńInteresujący wpis
OdpowiedzUsuńWpisy jak te są niesamowicie interesujące.
OdpowiedzUsuńPodoba mi się ten wpis
OdpowiedzUsuńRewelacyjny jest ten wpis
OdpowiedzUsuńBardzo interesujący wpis
OdpowiedzUsuńTakie informacje jak te są niesamowicie wartościowe.
OdpowiedzUsuńInteresujący wpis
OdpowiedzUsuńTen wpis jest bardzo ciekawy
OdpowiedzUsuń