Siemens uważa, że przyszłością transportu drogowego są samochody ciężarowe z... pantografem. System eHighway poza wyposażeniem ciężarówek w pantograf, przewiduje również rozwieszenie nad drogami sieci trakcyjnej.
W systemie eHighway ciężarówki są wyposażone w napęd hybrydowy oraz inteligentny pantograf (nad jego pracą czuwa system kontroli, który monitoruje położenie pojazdu i dba o ułożenie pantografu na odpowiedniej wysokości). Na odcinkach pozbawionych sieci trakcyjnej pojazdy mogą działać jako hybrydy spalinowo-elektryczne. Ciężarówka, przy zasilaniu z sieci trakcyjnej rozwija i utrzymuje prędkość 90 km/h. Podłączanie i rozłączanie następuje całkowicie automatycznie (nawet przy prędkości 90km/h).



It's a future.
OdpowiedzUsuńZdecydowanie gdy chodzi o wszelkie kwestie związane z hydrauliką siłową to ja jestem zdania, że warto takie rzeczy jest zlecać komuś kto się na tym zna. Muszę dodać, że sama jakiś czas temu trafiłam na ofertę od https://hydro-dex.com/serwis-hydrauliki-silowej-i-naprawy-maszyn-przemyslowych-poznan/ więc każdy z nas bez problemów znajdzie takiego rodzaju usługi.
OdpowiedzUsuń